FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jeżeli przed wyjazdem zachoruję na Covid-19, czy zwrócicie mi koszty wyjazdu? 

Polecamy dodatkowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu, dzięki któremu rezygnując nawet w dzień wyjazdu, otrzymasz zwrot jego kosztów. 

2. Co w przypadku, gdy będę na kwarantannie i nie skończy się ona przed wyjazdem, czy również otrzymam zwrot? 

Ubezpieczenie obejmuje także zwrot kosztów w przypadku przebywania na kwarantannie!

3. Jeżeli zachoruję w trakcie wyjazdu, czy mogę się ubiegać o zwrot kosztów lub pomoc w zorganizowaniu wcześniejszego powrotu do kraju? 

W przypadku, kiedy wykupisz ubezpieczenie kosztów skrócenia wyjazdu
i zachorujesz, ubezpieczyciel zwróci Ci koszty niewykorzystanej części obozu oraz zorganizuje Twój powrót do kraju (lub zwróci Ci koszty za wcześniejszy powrót).

4. A jeżeli zachoruje mój współmałżonek lub dziecko? 

W takim przypadku również możesz zrezygnować otrzymując zwrot kosztów.

5. Jakie warunki muszę spełnić, aby w przypadku zachorowania lub kwarantanny móc zrezygnować z wyjazdu i otrzymać zwrot kosztów? 

Należy wykupić polisę, najlepiej w dniu wpłacenia zaliczki i otrzymania umowy na wyjazd. 
Jeżeli do wyjazdu masz więcej niż 30 dni, na wykupienie polisy masz 7 dni od wpłaty zaliczki. 

6. Gdzie mogę się ubezpieczyć na takich warunkach? 

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem ubezpieczenia oraz certyfikatem ochrony Covid-19
i skontaktowanie się z rekomendowanym przez nas agentem:  

beata.sanecka@port.allianz.pl 

telefon: +48 609 666 779